Re: Wylaczanie notebook'a - jak?

Autor: Rafał Brzoskwinia (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 11:05:17 MET

----- Original Message -----
From: "Adam 'Adak' Kępiński" <adak_at_acn.waw.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Monday, March 08, 2004 10:24 AM
Subject: Wylaczanie notebook'a - jak?

> Witam.
>
> Problem jest w sumie natury formalnej, ale czemu nie spytac?
>
> Mam notebooka (166MMX) i przy normalnej pracy jest podlaczony przez
> zasilacz do gniazdka (baterie wlozone, bo slyszalem, ze po wyjeciu i
> nieuzywaniu szyyybko potrafia pasc zupelnie).
> I wlasnie - moze nie wylaczac tego zasilacza, tylko niech bateria bedzie
> caly czas podtrzymywana? Co bedzie dla niej zdrowsze - takie powolne
> rozladowywanie poprzez sama z siebie, czy trzymac ja non stop zalaczona?

Jesli to jest 166MMX i bateria nie byla wymieniana od nowosci to raczej i
tak jest ona w kiepskim stanie. A jesli kazdego doładowuje sie tzn ze nie
trzyma juz. Myzle ze po kilku dniach pokazywala by mniej niz polowe
naladowania. Nie przejmuj sie nia juz specjalnie Zobacz ile mozesz
popracowac na samej baterii Mysle ze nie wiecej niz 20 min A wiec bateria
jest juz padnieta Zadne czary raczej jej nie pomoga musisz sie z tym
pogodzic albo kupic nowa ewentualnie zregenerowac ale to spore koszty.
Rafal