Re: Sprzedaż sprzętu na gwarancji podowdem utraty gwarancji?

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 23:43:14 MET

> Nie bardzo wiem jak poznają czy klient który przyjdzie do nich z danym
> podzespołem to ten sam który ten podzespół kupił. Przecież w kartach
> gwarancyjnych (a tym bardzej na paragonach) nie wpisuje sie danych
> osobowych. No chyba że każdego nabywcę zapraszają do specjalnego pokoju
> gdzie wykonywany jest standardowy zestaw zdjęć (un face, z profilu itp.) i
> potem w razie potrzeby następuje wizualna "identyfikacja".

Kupowalem tam i jest tam taki zwyczaj, ze kazdego klienta pytają
o dane adresowe i są one na dowodzie sprzedaży, nawet jesli
nie kupuje się na fakture, tylko czysto prywatnie.
Oczywiscie nie legitymują, wiec teoretycznie mozna ochronic
swoje dane osobowe, podając falszywe, ale jesli placi sie kartą,
to już gorzej. No i w przypadku reklamacji... kto wie jak bedzie....

latet