Re: Sprzedaż sprzętu na gwarancji podowdem utraty gwarancji?

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 23:19:21 MET

Użytkownik "latet" <latet_at_wwwrrrrrrr.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Przegladając to:
> http://mojepc.pl/info/?cid=10&nid=669&ns_page=1
>
> trafilem na taki zapis:
>
> 10. Prawa gwarancyjne posiada wyłącznie bezpośredni Nabywca sprzętu, stąd
> też dalsze zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na
> kolejnego nabywcę.
>
> Czy to znaczy, ze jesli kupię tam płytę głowną
> z gwarancją producenta na 2 lata, a za 3 miesiące
> sprzedam ją osobie trzeciej, to gwaracja na płytę przepada?
> Czy to jest zgodne z prawem?

Nie bardzo wiem jak poznają czy klient który przyjdzie do nich z danym
podzespołem to ten sam który ten podzespół kupił. Przecież w kartach
gwarancyjnych (a tym bardzej na paragonach) nie wpisuje sie danych
osobowych. No chyba że każdego nabywcę zapraszają do specjalnego pokoju
gdzie wykonywany jest standardowy zestaw zdjęć (un face, z profilu itp.) i
potem w razie potrzeby następuje wizualna "identyfikacja".