Re: EPOX 8RDA3+ podkrecanie Bartona

Autor: bosman (NOSPAMdon_esteban_at_NOSPAMo2.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 20:29:32 MET

> Po podniesieniu napiecia VCore ze standardowego 1,65 V na 1,675 Prime 95
> przechodzi bez problemu, ale temperatura wzrasta radyklanie z 41 st do 54

u mnie 3200 napiecie 1,7 i bartek chodzi tak już od sierpnia
temperatura srednio 48-52 a jak katuje gierkami to nawet 58
cooler to volcano 11
jakoś przestałem zwracać na to uwage
w specyfikacji pisze że bartony mogą pracować do 85 st.

moja rada:
zostaw na podniesionym napięciu
wiele bartonów na 3200 chodzi na 1,65 ale niektóre programy
i gry lubią sie wysypywać przy 1,7 nie ma żadnych problemów
no tylko właśnie sie mocniej grzeje