Jakość napędów COMBO

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 13:40:26 MET

Witam,

Zdarza mi się czasem skladać znajomym kompy,
zwykla mają to być kompy jak najtansze (takie czasy).
Brzydzę się tandentą, więc mimo niskich cen staram się
dobierać/doradzać najsensowniejszy sprzęt.

Obecnie zastanawiam się nad napędami combo DVD/CDRW.
Kiedyś bylo wiadome, ze nalezy ich unikac, bo nie byly dobre
ani w czytaniu DVD ani zapisywaniu CD (i ich czytaniu).
Mam nadzieje, ze dzis juz dojrzaly technologicznie.

Jakie napedy combo sa godne uwagi, a jakie zdecydowanie nie?

Osobiscie testowalem tylko jeden - LiteOn 52x32x52x16.
Raczej nie zachwycił....
Wprawdzie radził sobie ładnie z nagrywanymi DVD,
ale poległ na tanim tłoczonym DVD z czasopisma,
uratowanym suszarką.

Film ten na początku nie czytał się nigdzie, ale po podgrzaniu
moj Pioneer 119 odczytał go gładko,
a to combo ni w ząb.

LiteOn combo mial tez problemy z paroma starszymi CDR,
którym nie dał rady, a ktore dość ładnie łyknęła moja
nagrywarka (też LiteOn, ale tylko CDRW).

Podzielcie się doświadczeniami...... które combo nadają się na złom,
a o których można pomyśleć?

Dzieki,

latet