Re: Nagrywarka nie nagrywa CD-RW

Autor: Redi (SPAM?Yes_at_please.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 13:39:12 MET

> Właśni padł mój napęd LG (taki sam jak twój 12x8x32x).
Padnięcie napędu wykluczam, no chyba że jakiś nagły zgon...bo jednego dnia
jeszcze na AT i440LX nagrywa, a na drugi dzień już na Solteku nie nagrywa...

> Też przetarłem soczewkę i wyczyściłem wszystko w środku ale jeszcze nie
> sprawdziłem czy działa.
No fakt że ta nagrywarka nie była nigdy czyszczona, a ma juz ze 3 latka...

> jakości LG to przez 2,5 roku nie miałem z nią najmniejszych problemów.

Ja też, ale nie wiem jak się sprawa ma co do obecnych napędów CD-RW firmy
LG, bo gdyby mi wypadło teraz kupować nową nagrywarkę to bym się zastanowił
czy warto kupić właśnie LG.

pozdr.
Radek