Re: nowy procek czy ram?

Autor: PaRaDzIqS (cnenqmvx_at_jc.cy)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 12:27:25 MET

Radek D wrote:
> Tak jak sam napisałeś najlepszym wyjściem na przyspieszenie tego
> kompa to wymiana grafiki na taka za 500 zł ale dopiero za pół roku
> (pewnie wtedy będzie można kupić za tyle 5700).
> Zmiana procka nawet na taki z 1GH szybszy da ci tylko przyspieszenie w
> obliczenia (kompresje, obliczenia matematyczne).
> Dołożenie pamięci też da znikomy przyrost w "normalnych"
> zastosowaniach.
> Ja mam taką samą grafikę jak ty ale wymienię ją może za jakiś rok (jak
> wszyscy będą przechodzili na PCI Express) pewnie będzie spadek cen na
> [...]

a jak ci idzie podkrecanie ti-200??
ja doszedlem do wartosci ktora mam w podpisie, wyzsze wartosci --> zwiechy w
3d marku.
dlatego zakupilem ( i moze juz jutro dostane) Arctic Vga Silencer, moze to
cos pomoze w osiagnieciu lepszych rezultatow:)

--
                                                 ...:::PaRaDzIqS:::...
                            [Gigabyte GA-7VAXP | Athlon XP 2200+]