Re: nowy procek czy ram?

Autor: Radek D (radek997_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 12:14:24 MET

Tak jak sam napisałeś najlepszym wyjściem na przyspieszenie tego kompa to
wymiana grafiki na taka za 500 zł ale dopiero za pół roku (pewnie wtedy
będzie można kupić za tyle 5700).
Zmiana procka nawet na taki z 1GH szybszy da ci tylko przyspieszenie w
obliczenia (kompresje, obliczenia matematyczne).
Dołożenie pamięci też da znikomy przyrost w "normalnych" zastosowaniach.
Ja mam taką samą grafikę jak ty ale wymienię ją może za jakiś rok (jak
wszyscy będą przechodzili na PCI Express) pewnie będzie spadek cen na łeb na
szyję i może jakiegoś FX 5950 za 700 zł da się kupić ;-)