Re: DVD+/DVD-

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 12:05:33 MET

> hm... ja albo kupiłbym 3-systemową LG [DVD+-RW & RVR-RAM] albo poczekał na
> zapis dwuwarstwowy DVD+R9, który to powinien [wg zapewnienień ojca
> standartu- firmy Philips] pojawić się około czerwa tego roku.

I tak od razu mamy zaufać zapisowi 2-warstwowemu?
Przeciez nawet tłoczone plytki 2-warstwowe znacznie częściej
sprawiają czytnikom problemy niż 1-warstwowe,
a z drugiej strony - nawet 1-warstwowe slabsze nosniki
czesto padają po paru miesiącach...
Osobiscie nie zaufam nowej technologii co najmniej przez rok,
a DVD-RAM to juz technologia sprawdzona, i znana z trwałosci
i niezawodnosci. Nie wiem czemu tak niedoceniania i malo popularna.

latet