Re: Philips 109P40 - czara goryczy

Autor: Przemysław Mańkowski (admin_at_pc200.poznan.sdi.tpnet.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 14:05:00 MET

Mam Philipsa na biurku i jest super (107E51) ... faktem jest niestety, ze
monitory tego producenta ostatnio wypadaja roznie, jak sie trafi egzemplarz
to swieci kapitalnie, ale trafiaja sie gnioty - ja ostatnio skladalem
zestawik i wlasnie trafilem na takiego, ktory byl w calosci za mgla. Wymiana
i monitorek jak sie patrzy. Takze polecam postarac sie o wymiane.