Hercules Fortissimo III 7.1

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 13:51:17 MET

Czy 'Hercules Fortissimo III 7.1' rzeczywiscie jest tak dobra karta
jak mowia i pisza? Chcialbym sie dowiedziec jak ze sterami: czy
nie ma zadnych z nimi problemow i jak duzo mozliwosci oferuja?
I jak z ich dostepnoscia pod Linuxa?(pewnie zaraz ktos napisze
ze pyta o Linuxa, a sam pisze spod OE:) ale ja Linuxa uzywam
glownie do cpp i milo jak jakas muzyczka leci albo film w okienku)
Czy nie bedzie z nia problemow jak czasem z SB Live?

Rowniez z mila checia przeczytam inne opinie dotyczace jej,
ktorych tutaj nie zasugerowalem.

Generalnie chodzi mi o to czy karta jest warta 230zl?

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644