Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 19:02:09 MET

*-=MaR=-* wrote:
> P.s. O ile mnie pamięć nie myli, wątek ten tyczy się komputera (oraz
> monitora) do zastosowań domowych. Nie popadajmy, zatem w skrajności.

A jeśli ktoś bez względu na zastosowanie popada w skrajności?
Widziałem kilka uznanych i popuparnych modeli LCD 17" i bym nie
zamienił mojego wysłużonego, psującego się i zniekształcającego
obraz NECa 17" CRT na ktorykolwiek z tych LCD... No chyba, że
mógłbym sprzedać tego LCD i kupić inny CRT :)

--
Pozdrawiam
Peeter