Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 16:07:02 MET

Dnia: Thu, 4 Mar 2004 15:48:49 +0100, na grupie pl.comp.pecet *Andre*
napisał(a):

> co mu nic nie da bo technologia LCD jest jeszcze niedoskonala i zawsze
> zafalszowane badz calkiem 'obciete' sa niektore barwy na dzien
> dzisiejszy....

Myślisz, że 19" CRT za 1100zł zaspokoiłby potrzeby grafika? Poza tym
technologia LCD poszła na tyle do przodu, że zdziwiłbyś się zapewne jak
DALEKO!!!! Mówimy oczywiście o profesjonalnych monitorach...

P.s. O ile mnie pamięć nie myli, wątek ten tyczy się komputera (oraz
monitora) do zastosowań domowych. Nie popadajmy, zatem w skrajności.

--
Pozdrawiam,
Mariusz -=MaR=- Zgorzelec    [ m a r @ z . p l ]