Re: jaka moc UPS?

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 09:02:43 MET

"Janusz" <jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl> wrote in message

> No tego niestety nie wiem, bo konstrukcji nie znam. Ja tylko widze jaki
prad
> idzie
> do drukarki.
 A ja tez drukarek nigdy nie produkowalem, ale tak na chlopski rozum dwa
silniczki malej mocy (jeden do przesuwu papieru, jeden do przesuwu glowicy)
i glowica (w Epsonie w dodatku piezoelektryk, a nie termiczna "Bubble-jet"),
do tego jakis procesor do obslugi interfejsu komunikacyjnego i sterowania
praca,ale to jest akurat uklad o poborze mocy w granicach bledu
statystycznego ;-). W drukarkach laserowych za zdecydowana wiekszosc poboru
mocy odpowiada grzalka sluzaca utrwaleniu wydruku, no ale tego elementu w
atramentowce cy to piezo, czy bubble-jet nie ma.

WL