Re: jaka moc UPS?

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 08:12:12 MET

"Wiesław Lubas" <vieniu_at_math.put.poznan.pl> wrote
> Nie, jej konstrukcja nie przewiduje elementow o tak duzym szczytowym
poborze
> mocy.

No tego niestety nie wiem, bo konstrukcji nie znam. Ja tylko widze jaki prad
idzie
do drukarki.

> jesli ten zasilacz _DAJE_ 1A to znaczy, ze informacja dotyczy strony
> niskiego napiecia (czyli 1A*12V = 12W, 1A*16V=16W itp... nie wiem jakie
> napiecie daje ten zasilacz)

No wlasnie, ze na zasilaczu pisze 1000mA przy 230V, wiec zakladam ze tyle
pobiera
z wysokiego napiecia. Przy sprawnoci powiedzmy 30% powinien z tych 230W
dawac
na wyjsciu ok 80W... Ale przy napieciu 18V, dawaloby tu ponad 4A... Cholera,
faktycznie duzo.
Powidzmy ze maz moze bedzie 1,5A, czyli 27W...
Ok, raczej to nie powinno zachwiac stabilnoscia UPSA, ale przy wyladowanych
bateriach MOZE...?