Re: grafika 64MB -> p 210, 49 RAM

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 21:54:40 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> To dlaczego kilka kart nie chciało działać,

No nie wiem - ale Tomowi się udało. Te killka kart to wszystko były nVidie ?
Może brak prozaicznej opcji w biosie "Assign IRQ for VGA" - nVidie muszą
mieć włączone.

> i po co producent umieszczał na pudełku tą informację ?

Nie widziałem tego pudełka - może producent gdzieś tam się
"usprawiedliwił" - np. (strzelam) zmodyfikował bios do karty i wymaga MMX.
Generalnie karty graf. to nie soft-modemy, które rzeczywiście MUSZĄ mieć
MMX-a; podejrzewam że w innej płycie z tym samym procem nie byłoby takich
problemów.