Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 16:20:49 MET

Dnia: Thu, 4 Mar 2004 16:07:15 +0100, na grupie pl.comp.pecet *Rafał
Bartoszak* napisał(a):

> Aha, kolega - widzę - zorientowany....

...a to mi się fachowiec znalazł :)

> Akurat w przypadku LCD karta graficzna ma najmniej do gadania.

Dla mnie ROTFL :) Wiesz dlaczego? Bo ja to sprawdzałem empirycznie. Powiem
jedno, mój kolega przesiadł się z Herculesa 8500LE, na R9700 tej samej
firmy. Zdziwiłbyś się jak wielka różnica jest w jakości obrazu, choć
pierwsza z kart do najgorszych nie należała... myślisz, że na moim CRT,
również zauważyłbym przeskok w jakości o dwie - gdzie tam dwie - TRZY
klasy? Nie pisz mi zatem, iż nie ma to znaczenia przy monitorach LCD!

--
Pozdrawiam,
Mariusz -=MaR=- Zgorzelec    [ m a r @ z . p l ]