Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 16:07:15 MET

On Thu, 4 Mar 2004 15:36:42 +0100, -=MaR=- wrote:

[...]
> Aha... Należy również pamiętać, iż w przypadku LCD dobra karta graficzna to
> 70% sukcesu! Jeżeli kolega posiada jakąś GF4MX to wcale mnie to -
> beznadziejny obraz - nie dziwi :)

Aha, kolega - widzę - zorientowany....
Akurat w przypadku LCD karta graficzna ma najmniej do gadania. Choćby
dlatego, że zapotrzebowanie na pasmo LCD'ka jest znacznie mniejsze, niż
CRT. A to, co psuje obraz niektórych GF, to właśnie kiepskie flitry na
wyjściu, obcinające pasmo...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!