Re: Samsung 757MB czy Iyjama HM703UT, jaki?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 16:01:50 MET

On Thu, 4 Mar 2004 15:10:31 +0100, Radosław wrote:

[...]
> Czyli Diamondtron lepszy (Ew Flatron)?
Tak.
Flatron jest płaski, jak deska, niektórzy twierdzą, że jest tak płaski,
że aż wklęsły...;)

[...]
> Hmmm czyli polecasz F700P... w sumie nie jest drogi, brat ma 775FT i jest ok
> :)
Hmmmmmmm, jeśli 775 Ci się podoba, to 795 (700P) Cię zachwyci ;)
775 ma pasmo raptem 130 MHz, więc niezbyt się nadaje do czegoś
poważniejszego...

> Niby ta Iyjama ma lepsze parametry (odświeżania) ale mniejsze pasmo, właśnie
> co wybrać... Jak pisałem FE791SB nie ma nigdzie w poznaniu.

Odświeżanie nie jest parametrem technicznym, to tylko cyferka dla
niezorientowanych ;) Podaje się je, jak się nie ma czym pochwalić ;)
Najważniejsze jest odchylanie poziome i pasmo wizyjne. No i rodzaj
kineskopu. Nie interesuj się monitorem, który ma odchylanie
poziome < 90 kHz, i pasmo < 200 MHz...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!