Re: Samsung 757MB czy Iyjama HM703UT, jaki?

Autor: Radosław (radek_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 15:10:31 MET

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
> Nec'a!
> Albo Mitsubishi (to to samo)
Problem w tym że 791SB nie idzie kupić nigdzie (mieszkam w poznaniu), a
Mitsubishi to już grubo ponad 1000zł więc też odpada :/

> Ten Samsung daje generalnie dobry obraz, ostry, nasycony (pasmo wizyjne
> chyba najszersze w swojej klasie), ale kinol DynaFlat to nadlewka, nie
> jest płaski.
Czyli Diamondtron lepszy (Ew Flatron)?

> Iyama, to już nie to co parę lat temu. 1152x864_at_100 Hz, to przy paśmie
> 160MHz delikatna pomyłka, zgubisz ostrość, kiepskie nasycenie barw.
> Eeeee..., ja odradzam.
Właśnie, te 160Mhz ... :(

> Szukaj tego Nec, albo Mitsubishi....
j/w :)

> Dobrym kompromisem byłby LG Flatron 795FT, 700P,
Hmmm czyli polecasz F700P... w sumie nie jest drogi, brat ma 775FT i jest ok
:)

Niby ta Iyjama ma lepsze parametry (odświeżania) ale mniejsze pasmo, właśnie
co wybrać... Jak pisałem FE791SB nie ma nigdzie w poznaniu.

> pozdro...
Dzięki za rady