Re: [Długie] Wodne chlodzenie firmy CPC? Smiech na sali.

Autor: Krasnal (SPAMkrasnal74_at_o2.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 13:50:34 MET

A ja kupiłem u nich wodne chłodzenie na procka z pompką 650l/h 16dB. Po
jakimś czasie zacząłem słyszeć pompkę, takie lekkie burczenie, w nocy
trochę przeszkadzało. Napisałem do nich maila, szybko wysłali mi nową
pompkę a starą kazali odesłać. Dodali do paczki również polimer
antyglonowy SIM28. Nowej pompki nie słychać, wszystko chodzi cichutko i
sprawnie, temperatura Bartona 2500_at_3200 około 45st, max. 50st.