Re: Zmiany po wymianie zasilacza na Chieftec 360 DF - czy te ż tak macie ???

Autor: Zino (parczew_at_procommerce.lodz.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 11:31:37 MET

ukasz Ledóchowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Życie. Zwłaszcza jeżeli poprzedni zasilacz lepiej chłodził kompa...
>Zakładam, że wszystko poprawnie zainstalowałeś...

Instalowali mi w sklepie, ale z tego co widze jest w porządku, drugi fun
skierowny do podłogi w strone procka :D Nie podlączyli mi tylko do płyty
głównej przewodu z zasilacza do monitorowania szybkości obrotów funów w
zasilaczu, co sam uczyniłem :D (chyba dobrze bo mi pokazuje w programach,
włożyłem w slot koło przewodu z wentyla na CPU) Aha ... czy też na epoxie
 widze że masz tą markę ) podczas uruchamiania kompa w PC healt obroty
zasilacza wyświetlone masz na czerwono ??
Dziękuję i pozdrawiam.