Re: cichy wiatraczek do Bartona 2500

Autor: tomeks (tomeks_at_man.lodz.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 10:53:21 MET

Użytkownik Paweł Fraś napisał:
> Jaki polecacie wiatraczek do Bartona 2500+
> ma byc cichy!

Ja tez wlasnie przymiezam sie do zakupu wiatraczka i na podstawie moich
malych poszukiwan wyszlo mi ze najcichrze sa ( z dobrym wspolczynnikiem
cichosci do wydajnosci):
GlacialTech Silent Breeze II ~ 80 zl ( aluminium )
TermalTake SilentBoost ~ 140 zl. ( miedz )
Oba obsluguja procki do 3000 - 3200+ . Niestety nie udalo mi sie nigdzie
znalesc porownania obu w jednym tescie.
Jak bym sie sklanial bardziej do SilentBoosta bo miedz powinna zrobic
swoje :).

Pozdrawiam