Re: hp LaserJet 1010 ludzie, po co ja to kupilem...

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 14:50:35 MET DST

Użytkownik "Ryszard Lenartowicz" <rylen_at_man.pl> napisał w wiadomości
> Miala byc taka "niedroga" w eksploatacji.
> I co sie okazalo ? Nowy toner do niej kosztuje
> "tylko"556zl! jak zapewniaja na stronie
> http://www.hp.com.pl/doc/2628
> Przeciez to polowa ceny drukarki.Podpowiedzcie co
> mam zrobic w tej sytuacjii. Bo w punkcie "dosypywania
> toneru" powiedzieli ze do tych nowych pojemnikow
> (do 1010) nie daje sie dosypywac bo posiadaja
> jakis czip czy cip.....?

Ano, nie pierwszy to raz się potwierdza, że HP koncentruje się głównie
na podnoszeniu cen za gorszy towar. Bo wkład do 1010 kosztuje więcej od
poprzednika (1000) za mniejszą ilość toneru. Konkretnie: wkład do 1010 o
wydajności 2000 stron można kupić za 276 zł brutto, zaś do 1200 (do 1000
brak) - o wydajności 2500 stron - za 240 zł. Ceny ze sklepu HP.

Szczegółowe opisy regeneracji wkładów do drukarek różnych producentów
znajdziesz tu:
http://www.futuregraphicsllc.com/techguides.php?PHPSESSID=2d719bcdb48fb7f6764004cf636a139d

Wkład regenerowany kupisz za około 160 zł, sam toner - za 19 zł. To
chyba nie jest dużo? ;-)

/odpowiadając zmień px na pl/