karta graficzna z vivo

Autor: changer (changer_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 14:58:36 MET DST

mam takie pytanko

mam kino domowe philips hc 700 czyli (amplituner LX700 + odtwarzacz DVD728)
i chce sam obraz podpiac pod monitor (brak tv w pokoju)

w tym momencie mam tuner tv kworld na chipie philips 7134

i podpinac kablem z wyjscia dvd pod tuner jakosc nie jest rewelacyjna
(gorsza od divxa ogladanego na kompie a przeciez to DVD!)

myslalem na zakupem

Radeon 9200 128 MB 128 BIT VIVO

wiecie jak w praktyce dziala to vivo? jaka jest jakosc odbioru?
bo jesli jak na tym tunerze to nie mam sensu kupowac vivo :(

slyszalem cos o kotrolerze fire wire wiecie cos o tym?

lub co innego polecacie aby podpiac obraz z dvd pod monitor

i na marginesie jakiej firmy polecacie radeona
ati his czy inne?

Pozdrawiam i czekam na info