Karta na PCI z TVout

Autor: Keruj (keruj25_at_tlen.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 12:54:00 MET

Witam znajomy prosił żeby mu załatwić jakaś karte na PCI (brak AGP na
płycie) żeby mógł oglądac filmy na TV.

I oto jakie mam problemu:
- Najważniejszy to załatwić coś najtaniej.
- Na płycie jest Grafika i810 która mu wystarcza i karta może byc słabsza
ale:
    czy jeśli włoże drugą karte to winda 98 będzie widzieć dwie karty czy
bios automatycznie wyłączy karte na płycie, wiem że nie ma problemu jeśli w
kompie siedzi karta na AGP i na PCI wtedy system widzi dwie sam tak mam ale
jak jest przy zintegrowanych kartach.
- czy musi to być karta graficzna czy może to być np. sprzetowy dekoder DVD
które mają wyjścia na TV ale nie wiem czy wyświetlają obraz windowsa czy
tylko filmów sam mam taką karte wyciągnięta ze starego kompa ale nie mam do
niej kabla połączeniowego dekoder --> karta jest to jakieś dziwne wyjście
może ktoś ma taki kabel
- czy sa jakieś tunery TV z wyjście TV ... każdy ma TV in ale czy są z TV
out

Wszelkie sugestie mile widziane.

Keruj