Re: piski z monitora

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 23:31:16 MET

Użytkownik "Marek" <adres_at_email.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam nowego LGFlatron T710PH, jestem generalnie zadowolony... ale:
> niestety od czasu do czasu zdarza sie, ze monitor zaczyna wydawac bardzo
> wysoki (chyba blisko granicy slyszalnosci), dosc cichy dzwiek. Jest to co
> najmniej irytujace, czasem zdarza sie, ze pomaga degauss (chociaz nie od
> razu - robie degauss, a milknie kilkanascie sekund pozniej), reset
komputera
> albo wylaczenie i powtorne wlaczenie monitora. Czasem musi po prostu
chwile
> [...]

Witam. Mam taki sam problem ze starszym monitorem LG Flatron 775FT. Po
jakimś czasie pracy na nim zaczyna piszczeć tak jak mówisz w granicach
słyszalności.Degauus pomaga ale na małą chwilę. Byłem z tym problemem w
serwisie w Lublinie. Ale oczywiście patrzyli na mnie jak na bajkopisarza,
poprawili mi tylko ostrość obrazu. Piszczenie dalej było. Ale odkryłem
antidotum na to ( przynajmniej z moim przypadku ). Z odświerzania 85 Hz przy
1024 /768 zeszłem do 84. Piszczenie jak ręką odjął minęło i do dzisiaj nie
ma. Na początku zrobiłem to za pomoca Power Stripa - już obniżenie
odświerzania do 84,5 dawało rezultaty. Radzę obniżyć odświrzanie do 84 - nie
ma praktycznie żadnej różnicy w wyświetlanym obrazie a piszczenie
(przynajmniej u mnie )zanikło. Jeszcze co ciekawe - po miesiącu pracy na
takich ustawieniach .. powrót do 85 hz nie przywrócił pisków .. czyżby
flatron musiał sobie odpocząć :D Pozdrawiam