piski z monitora

Autor: Marek (adres_at_email.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 20:41:07 MET

Witam,

Mam nowego LGFlatron T710PH, jestem generalnie zadowolony... ale:
niestety od czasu do czasu zdarza sie, ze monitor zaczyna wydawac bardzo
wysoki (chyba blisko granicy slyszalnosci), dosc cichy dzwiek. Jest to co
najmniej irytujace, czasem zdarza sie, ze pomaga degauss (chociaz nie od
razu - robie degauss, a milknie kilkanascie sekund pozniej), reset komputera
albo wylaczenie i powtorne wlaczenie monitora. Czasem musi po prostu chwile
odpoczac. To zdarza sie na tyle rzadko, ze watpie, by byla szansa na uznanie
tego przez serwis.
Wydaje sie, ze monitor przez caly czas swojej pracy wydaje praktycznie
nieslyszalny dzwiek (jak kazdy monitor - mialem juz kilka, ten sprzet nie
pracuje po prostu zupelnie bezglosnie, taka chyba technologia), ale niemilym
jest fakt, ze monitor nie milknie calkowicie po wylaczeniu komputera, ani po
wylaczeniu go bezposrednio przyciskiem na obudowie - dopiero odlaczenie
zasilania przywraca spokoj.

Czy ktos mial podobne doswiadczenia? Jak wygladaja relacje z serwisem LG
(szczegolnie w Warszawie) - czy jest szansa, ze uznaja te niedogodnosci za
podstawe reklamacji?

Bede wdzieczny za odpowiedz,
Marek