Re: [NTG] Excel 2003

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 23:07:11 MET

Niejaki Coin twierdzi jakoby:

> Pewnie nie ta grupa ale nie mam pomyslu na ktora grupe moglbym rzucic to
> pytanie... najwyzej mi podpowiedzcie.
>
> A pytanie jest nastepujace. Czy da sie w excelu zrobic komorki 'ruchome' ?

Sprzętowo? No coż, masz 2 możliwości:

1. Zaznaczasz komórkę, wchodzisz w monitorowe OSD i ruszasz sobie
komórką powiedzmy w lewo/prawo. Minusem tego rozwiązania jest sto że
razem z komórką rusza sie cały ekran

2. Zapisujesz arkusz złożony tylko i wyłącznie z tej komórki na jakiś
nośnik, powiedzmy na dyskietkę. możesz ruszać komórką do woli.

Innych *sprzętowych* sposobów nie potrafię wymyśleć. Liczę, że bylem
pomocny :P

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//