[NTG] Excel 2003

Autor: Coin (coen_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 22:55:55 MET

Pewnie nie ta grupa ale nie mam pomyslu na ktora grupe moglbym rzucic to
pytanie... najwyzej mi podpowiedzcie.

A pytanie jest nastepujace. Czy da sie w excelu zrobic komorki 'ruchome' ?
Prowadze pewne statystyki przychodow i wydatkow a w prawym gornym rogu mam 3
komorki z bilansem... tyle ze w wierszach 2, 3 i 4. Chcialbym zrobic tak,
zeby komorki te zawsze byly w prawym gornym rogu 'na wierzchu' nawet jesli
zjade suwakiem do wiersza 200, 500 czy 200000. Zeby po prostu przesuwaly sie
razem z ekranem i byly zawsze widoczne.

Czy da sie to zrobic ? Jesli tak, to jak ?
Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz

Coin