zrywanie polaczenia

Autor: PaRaDzIqS (cnenqmvx_at_jc.cy)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 17:55:57 MET

na wstepie chcialbym dodac iz na ms-news.pl.windowsxp nikt od wczoraj nie
napisal mi zadnej odpowiedzi na mojego posta, stad proba uzyskania jakies
informacji moze na tej grupie.

sytuacja wyglada tak
pierwszy komputer posiada dwie karty sieciowe.
do jednej jest podpiety modem neostrady a przez druga karte sieciowa
udostepniane jest polaczenie sieciowe ( korzystalem z wbudowanego kreatora
udostepniania) na moj komputer w pokoju obok.oba systemy pracuja pod win xp.
no i problem jest taki, ze jak u siebie restartuje, lub wylaczam komputer to
na kompie ktory udostepnia mi net, zrywa sie polaczenie z internetem.
da sie jakos zalatwic ten problem?
z gory dziekuje za informacje
Pozdrawiam

--