Re: dzwiek w ASUS A7N8X-X

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAM.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 17:08:30 MET

Pawel Gulewicz <melkor_at_olsztyn.mm.pl> wrote:
> [...]

No wlasnie mam to samo! A juz myslalem, ze mam jakis odosobniony przypadek.
Przez pól roku uzywania komputera czegos takiego nie mialem. Stalo sie to
gdy niedawno zaczalem bawic sie ustawieniami karty sieciowej 3com, ale nie
moge juz tego naprawic nawet po odinstalowaniu jej i zablokowaniu w biosie.
Dodatkowo zauwazylem, ze gdy zaczyna sie ten pisk nieznacznie skacze w góre
napiecie 5V.
Widze, ze kolega ma siec z Multimedii. Ja takze mam. Moze przyczyna jest
modem, który uszkodzil elektronike plyty glównej?