Re: Pytanie do użytkowników K7VZA

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 14:01:19 MET

Użytkownik "adriansocho" <napisał
> Mam sobie płytę K7VZA i jakoś dziwnie działa albo sama płyta, albo
> procek albo WInXP. Dzieje się tak, że pod Wingrozą podczas robienia
> czegokolwiek procesor nagle staje, zdarza mi się to z 5 razy w ciągu
> dnia i jest niezwykle irytujące.>
________________________________

a co to znaczy " procesor staje"?
skad wiesz ze procesor sie zatrzymuje ?
 to ze "nie dostaje napiecia" ;) jest juz bardziej prawdopodobne
ale to raczej wina zasilacza
nie oczekuje ze Twoja plyta bedzie miala mozliwosc podkrecania porownywalna
np z Abitem (nie ta cena)
jesli CI procek dziala na 133MHz to juz lepiej nic nie zmieniaj
sprawdz w biosie napiecia i nie mysl o zmianie mnoznika ,fsb i zrobienia z
Twego zestawu jakiegos podkreconego monstrum

Blesso