Re: Pytanie do użytkowników K7VZA

Autor: jul (jul_at_poczta.fm)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 13:12:41 MET

Tue, 2 Mar 2004 11:16:41 +0100, na pl.comp.pecet, adriansocho napisał(a) w
wiadomości <news:c21mpf$i5l$1_at_julia.coi.pw.edu.pl>:

> Mam sobie płytę K7VZA (ciach) a obstrukcja insługi mówi że tam można
> zmieniać i napięcie, i próbować zmienić mnożnik i FSB. Nic takiego nie
> ma u mnie w BIOSie, jest tylko coś czego nie rozumiem : 133/33/+-5%
> albo to ostatnie -5%, albo całość default.

Ale co to jest to czego nie rozumiesz? W moim BIOSie wszystkie pozycje są
opisane, nawet te, których nie rozumiem!
 To nie jest aby poziom siania częstotliwością?. Nie chce mi się resetować
komputra, ale z takich rzeczy tylko tę pamiętam w BIOSie do tej płyty
(fakt, dawno nie zaglądałem).

> Rozumiem że 133 to FSB a 33
> to PCIclk. I teraz pytanie : czy ktoś z użytkowników K7VZA może u
> siebie zmieniać Vcore i FSB i jeśli tak, to jaka wersja BIOSu ? U mnie
> pisze K7VZA ver3.7 a na dole ( ostatnia linijka POSTu ostatnie dwa
> znaki ) -00.

Z czasów, jak kupowałem taką płytę pamiętam artykuł piszący, że ECS robi
płyty bez takich możliwości - i do tej pory faktycznie ich na tej płycie
nie odkryłem (za bardzo nie szukałem, to fakt).