Re: Jaki procesor??

Autor: baZyl (bazylook_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 12:17:18 MET

> Witam. Mój komputer to "stary grat" i chciałbym go troszkę urozmaicić.
> Najwazniejszy dla mnie jest procesor. Obecnie mam: "Intel Celeron 266 MHz" a
> chciałbym zamontować większy. Moja płyta główna to: "BX-100 MHz". We wnętrzu
> komputera na procesorze jest napisane: "PC100 BX PRO". Mam do Was pytanie:
> jaki największy procesor mogę zastosować na tym moim "złomie" żeby nie
> uszkodzisz (nie spalić) płyty głównej?? Dziękuję. Pozdrawiam.

Mysle ze wiecej jak cel500 lub pII450 czy PIII500 nie pojdzie, ale nie wiem
czy nie bedziesz mial z tym klopotow (zwlaszcza z ostatnim prockiem).
Generalnie plyta nie jest najbardziej oddanym urzadzeniem PCtowca. Kiedys
mialem watpliwa przyjemnosc ulepszania kompa na owym urzadzeniu, i dzieki
bogu nie musialem dokladac procka a wymiana hdd tez niosla za soba wiele
przygod. Upgrade najnowszego biosu (jak znajdziesz) i metody prob i bledow,
procka i plyty raczej nei spalisz po prostu sie nie uruchomi, chyba ze ktos
juz to przerabial i Ci pomoze.

pozdrawiam

baZyl