Jaki procesor??

Autor: Webraider (webraider_at_NoSpAm.interia.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 10:47:22 MET

Witam. Mój komputer to "stary grat" i chciałbym go troszkę urozmaicić.
Najwazniejszy dla mnie jest procesor. Obecnie mam: "Intel Celeron 266 MHz" a
chciałbym zamontować większy. Moja płyta główna to: "BX-100 MHz". We wnętrzu
komputera na procesorze jest napisane: "PC100 BX PRO". Mam do Was pytanie:
jaki największy procesor mogę zastosować na tym moim "złomie" żeby nie
uszkodzisz (nie spalić) płyty głównej?? Dziękuję. Pozdrawiam.