Re: Monitor wyświetla zbyt ciemny obraz

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac_at_tnij.go2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 22:17:01 MET

> hmm ... masz na mysli "podkrecenie" jasnosci wewnatrz monitora?
Nie . Mówiłem o przypadku kiedy nie ingerowano jeszcze w regulacje wewnątrz
monitora. Miałem na myśli posłużenie się regulacją jasności dostępną z
zewnątrz. Kiedy zachodzi potrzeba zwiekszania jasności od środka, można na
ogół już z tym dać sobie spokój, bowiem kineskop kwalifikuje się do wymiany
a możliwa poprawa jasności spowoduje ewidentne straty w ostrości i jakości
obrazu.
>... bo juz
> widzialem wiele monitorow w ktorych kineskop byl wypalony do tego
> stopnia, ze nie dalo sie wogole pracowac ... zdazalo sie tez, ze luminofor
> byl calkiem wypalony i byl czarny punkt na kineskopie (tutaj akurat w
> telewizorze).
No, tak ewidentne przypadki wyeksploatowania nawet nie zasługują na uwagę
;) kasacja monitora, chyba że jest możliwość taniej wymiany na nowy lub
mało uzywany koneskop.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***