Re: OT Re: grafa pod PIII na bx440

Autor: BrunoJ (brunojj_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 10:06:12 MET

kawol <kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w
> wiadomości news:Xns949A5815F90Fsilvermango2pl_at_212.85.112.42...

> wiesz,

> zblizonych

> No właśnie. Też miałem podobny pomysł, zresztą jak Coen, również
> mam celerona 800 (w tej chwili @1066). Najpierw myślałem o PIII
> (to najwięcej co obsłuży mój Abit SE6) ale jak zobaczyłem ceny to
> mi przeszło. Co do różnicy między PIII a celeronem to ponoć w
> testach max różnica w wydajności to ok. 30%, średnia ~10%. Przy
> tym samym taktowaniu oczywiście ;)
zeby nie bylo ze wszyscy sa przeciw to ja jestem za :D
Wcale nie tak dawno nabylem p3 1GHz 133 wlasnie do plyty z BXem.
Uwazam to za optymalna konfiguracje, jesli celowac ciut wyzej
to juz Tualatin, ale wtedy zmiana plyty...
Inna sprawa ze przechodzilem z wyraznie slabszego kompa, majac cel800
chyba bym jednak odpuscil. Albo tego porzadnie podkrecil (jak sie
postarac to chodzi na 1060) i kupil drugiego na zapas, gdyby jednak nie
wytrzymal <rotfl>
A pieniadze rzecz wzgledna, nie wszystko przelicza sie wprost na szmalec.
Ja wolalem p3 od celerona czysto dla zasady. Nie znam nikogo kto by
sie skarzyl na pelne "p", w przeciwienstwie do celkow (choc to oczywiscie
zalezy od wielu rzeczy).
Mam tez kolege ktory zadrecza mnie nieustannie ze wtopilem, ze za
cene procka moglemu kupic Tual 1.3 z plyta itd.
Kazdy ma swoje racje

Acha, grafika....
jesli do grania to GF2Ti bedzie ok. Poniewaz ja cenie bardziej 2d,
wiec moj typ to G400max.

pozdrawiam
Bruno