Re: OT Re: grafa pod PIII na bx440

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 23:42:55 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w
wiadomości news:Xns949A5815F90Fsilvermango2pl_at_212.85.112.42...

> Nonsens. W grach oraz zastosowaniach typowo domowych, przy
zblizonych
> taktowaniach nie zauwazysz roznicy miedzy Celeronem a PIII.
>
> IMO taka wymiana _nic_ Ci nie da...

No właśnie. Też miałem podobny pomysł, zresztą jak Coen, również
mam celerona 800 (w tej chwili @1066). Najpierw myślałem o PIII
(to najwięcej co obsłuży mój Abit SE6) ale jak zobaczyłem ceny to
mi przeszło. Co do różnicy między PIII a celeronem to ponoć w
testach max różnica w wydajności to ok. 30%, średnia ~10%. Przy
tym samym taktowaniu oczywiście ;)
Niedawno więc przyszedł mi do głowy pomysł zamiany mojej 800 na
1000, w sumie te 50-70zeta jeszcze do kompa dołożyć można, ale w
końcu pokręciłem troche w softmenu biosie i też mi już przeszło
;-)
Ale szczerze nie wiem czy byłaby duża różnica w szybkości i chyba
nie warto.
Lepiej zostawić tą kase i dołożyć do całkiem nowego kompa.
Pozdr.