Re: JAKI NAJLEPSZY EMULATOR CDROMu?

Autor: Michal Bien (mbien_at_wywalto.uw.edu.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 01:26:15 MET

Piotrek <brak_at_brak.pl> wrote:

> Subject: JAKI NAJLEPSZY EMULATOR CDROMu?
> Jaki polecacie emulator cdromu?

            Odpowiedz jest prosta - DeamonTools. Do tego jest darmowy do uzytku
domowego.

http://www.daemon-tools.cc/portal/portal.php

> Zalezy mi na tym aby byl porządny, chcę za jego pomocą pozgrywać niektóre
> płytki na dysk,

            To nie tak. Obrazy tworzysz czym innym - np: CloneCD albo Alkoholem
a dopiero podmontowujesz je przez DeamonTools. Co prawda Alkohol120%
zawiera w sobie rowniez emulator, ale DeamonTools jest mniejszy i lepszy
a DTools, Alkohol120%, CloneCD i cos do authoringu np: Nero BR moga
wspolistniec w systemie i sobie nie przeszkadzaja - uzywasz daego programu
w zaleznosci od tego do czego jest najlepszy.

> żeby programiki chodzili z emulowanego cdromu,

            I w tym wlasnie DTools jest najleszy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien_at_mail.uw.edu.pl