Re: Trwało?ć AMD vs Intel

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 00:59:57 MET

Halo, in news:slrnc3s2td.hln.januszek_at_lexx.eu.org, januszek hat
geschrieben:

> Ja mam P4 2,4 w wersji BOX, od poltora roku, znajomy Athlona 2400+
> mniej wiece tez tyle. Wymienial juz fruwaja dwa razy.

To o niczym nie świadczy. Ja od roku użytkuję bezproblemowo
podkręconego o 40% w górę Athlona XP1700+. Zaś mój szef jak składał
synowi komputer na gwiazdkę to dwa razy pod rząd wymieniał wadliwego
Celerona 2.4. Dopiero trzeci egzemplarz działał...

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,