Re: Trwało?ć AMD vs Intel

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 23:13:01 MET

On Thu, 26 Feb 2004 01:16:51 +0100, Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl>
wrote:

>Najprościej chyba zajrzeć do działu "procesory uszkodzone" czy jakoś
>tak w Allegro i policzyć proporcje. To jest reprezentatywna wielkosc.

Od kiedy AMD sa z odslonietym rdzeniem nie udalo mi sie wykonczyc
zadnego - co wiecej zadnego nawet nie uszkodzilem, udalo mi sie za to
unieszkodliwic Cel800. O czym to swiadczy? O tym, ze tego Celerona
instalowalem po 3 piwach co w polaczeniu z moja slaba glowa dalo
wlasnie tak oplakany skutek.

Nastepnym razem staraj sie o sensowniej szy dobor argumentow.

GLide