dziwna sprawa z SPD

Autor: kOSAk (bartek_os_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 23:22:00 MET

sytuacja jest taka : sa pamieci RAM 2x256MB
jedna to Kingston(dwustronna) PC2100 druga Samsung (jednostronna )PC2700
na plycie MSI na VIA KT266A moglem bez problemow
odczytywac informacje zapisane w SPD chociazby przy pomocy AIDA32.
zmienilem plyte na nforce2 i juz AIDA32 nie odczytywala informacji
z Samsunga natomiast z Kingstona tak. zanioslem Samsunga
do kumpla (ma plyte na jakims SISie) i u niego tez nie odczytuje.

dzisiaj przyszla do mnie nowa pamiec 512MB INFINEON PC2700 (dwustronna)
i tez nie da sie odczytac info z SPD.

czy ktos moze mi wytlumaczyc o co w tym wszystkim chodzi?

--
XP 1.46_at_1.83GHz, EPOX 8RDAE, 0.5GB RAM @166,
R9000 64MB @ 330/220, WD 800JB, TEAC x32 SCSI, LiTEON 52/32/52,