Re: problem z LiteOn LTR-52246S

Autor: Thanatos (xemlfvrx_at_npa.vagreargqfy.cy)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 21:01:55 MET

Dnia Tue, 24 Feb 2004 09:40:08 +0100, maciek/P
<PrucnalM_at_marketing-house.pl> napisał:

> Witam,
>
> taki problem mam z nagrywarka, iz od pewnwgo czasu
> predkosc odczytu i zapisu drastycznie spadla.
> Mimo iz tak wiruje ze prawie odleci to predkosc odczytu
> pokazuje ok 12x.
> Nagrywanie podobnie, cala plyta z predkoscia
> x48 (teoretycznie) - 9 minut.
>
> Nagrywara jest na drugim IDE sama jako master.
> Windows pokazuje tryb PIO, w biosie jest auto.
> Mam dwa systemy 2000 i XP Home - na obu to samo.
>
> Jak mam to zmienić, aby bylo jak dawniej ?

tego zdaje się chyba nie da się zmienić, miałem tak w LTR-52327s - przez
około 2 miesiące od momentu zakupu nie nagrywała z pełna prędkościa i sama
się później rozpędziła.
Nie wiem skąd to się bierze, ale tak jest. Spróbuj jeszcze na DMA
przestawić.

--
pozdrawiam
Krzysiek