problem z LiteOn LTR-52246S

Autor: maciek/P (PrucnalM_at_marketing-house.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 09:40:08 MET

Witam,

taki problem mam z nagrywarka, iz od pewnwgo czasu
predkosc odczytu i zapisu drastycznie spadla.
Mimo iz tak wiruje ze prawie odleci to predkosc odczytu
pokazuje ok 12x.
Nagrywanie podobnie, cala plyta z predkoscia
 x48 (teoretycznie) - 9 minut.

Nagrywara jest na drugim IDE sama jako master.
Windows pokazuje tryb PIO, w biosie jest auto.
Mam dwa systemy 2000 i XP Home - na obu to samo.

Jak mam to zmienić, aby bylo jak dawniej ?

pozdraiwam
maciek