Re: podłączenie komputera do gniazda bez uziemienia

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 09:59:02 MET

Użytkownik "nazgul" <k.oles_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> mieszkaniu

> nieczym nie grozi
Nie zgodzę się....
Masz nie uziemioną obudowę, a to grozi
przypadkowym uszkodzeniem komputera przy
grzebaniu przy karcie czy pamięciach (ESD)...
Komputer z reguły się uruchamia, ale
zdarzają się przypadkowe zwisy "blue screen-y" etc..
Po drugie brak uziemienia obudowy powoduje
silne promieniowanie elektromagnetyczne wokoło
komputera (działa jak radiowa stacja nadawcza),
Więc jeżeli nie masz jeszcze dzieci to szybko je zrób,
albo wymień gniazdka na takie z bolcem :-))

ax
PS wiem, że obudowy z plexi to fajny bajer
ale głęboko się zastanówcie zanim ja kupicie....