Re: Jaka płyta dla Athlona XP 2800+ ?

Autor: Yaro (ptica27_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 19:52:30 MET

Ja się z tą płytą spotkałem parę dni temu przeglądając oferty sklepów
internetowych.

A co z tym asusem? Na stronie producenta piszą że to niby produkt
sztandarowy. Tyle że nigdzie nie spotkałem tej płyty w testach. A Gigabyte
GA-7NNXP faktycznie nieźle wypada Jeśli chodzi o wyposażenie. Ciekawe jak
wydajność.

Użytkownik <tomeks> napisał w wiadomości news:403cc2cb_at_news.vogel.pl...
> [...]
Obie