Re: Jaka p³yta dla Athlona XP 2800+ ?

Autor: tomeks (tomeks_at_man.lodz.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 16:42:51 MET

U¿ytkownik Yaro napisa³:

> A mo¿e lepiej 2700+ ? Kto¶ mi mówi³, ¿e lepiej wychodzi w testach. A co do
> tych p³yt to waham siê miêdzy Gigabyte (my¶lê o GA-7N400 Pro) i MSI. Obie
> firmy robi± dobre p³ytki tyle ¿e MSI s± chyba trochê ubo¿sze je¶li chodzi o
> wyposa¿enie. Mo¿e kto¶ móg³by poleciæ jaki¶ konkretny model? A mo¿e Asus
> A7N8X-E deluxe?

Tak z ciekawosci zapytam, mozna jescze gdziekolwiek dostac 7n400 pro ?
Probowalem kilka miesiacy temu, ale juz niegdzie nie bylo, teraz
produkuja tylko pro2.

Jesli chodzi o konkretny model, to zalezy od tego co jest dla Ciebie
najwazniejsze w plycie, wydajnosci, wyposarzenie, mozliwosc o/c ?

Ja z czystym sumieniem polecilbym Abit'a Nf7-s, wydajnosc bardzo dobra,
mozliwosci o/c swietne. Mogliby tylko dolozyc raida na ata, ale nie
mozna miesc wszystkiego :).
  Jesli najwazniejsza jest wydajnosc to ostatnich testach w chipie
nalepiej wypadla DFI lanparty, a nalepiej wyposazony jest Gigabyte 7nnxp
   ( czy jakos podobnie ).
Pozdrawiam