Re: Asus P4P800 czy Abit IS-7 ?

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 18:56:21 MET

Czesc,

Ja jezdze na P4P800 i podoba mi sie w tej plycie fakt, ze odpalila mi od
pierwszego strzala no i tak jej zostalo. Czysta rozkosz. Powtykalem kabelki,
przyczepilem wiatraczek no i dopalilem. Zadzialala. No i tak jej zostalo.
Ja uzywam jej z P4 3GHz @ 800FSB, dual RAM i jest spoko.
O Abicie nic nie wiem.

Pozdrawiam,
Andrzej.