Re: jeszce troche marketingu

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 13:16:44 MET

On Wed, 25 Feb 2004 11:47:00 +0100, Jacek B wrote:

> ta polska to juz naprawde podupada
> dzisiaj na aukcji zobaczylem procesor PIII 1.4 GHz za :-) 700 zl.
> I kto to kupi? Ludzie zejdzcie na ziemie. Po co inwestowac w nierozwijajaca
> sie technologie..????
> Sorki za post, ale emocje ..... wiecie
> Jacek B
>
> PS a moze sie myle??? oswieccie mnie...

Proszę bardzo.
Masz postawiony serwer. Wymieniasz/dostawiasz procesor i masz szybszy
serwer. P3 1.4 do szybka maszyna. Kosztuje Cię to 700 zł.

Alternatywa: stawiasz serwer od nowa, na nowej maszynie. Do forsy
wywalonej na nowy komputer dodajesz wynagrodzenie admina za postawienie
serwera od nowa. Ja - w zależności od serwera - biorę za to nie mniej
niż 1000 zł.

Wydać to 700 zł może okazać się dla niektórych sensowne, i na to zapewne
liczy sprzedający...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!